Retourneren/ Klachtenregeling
Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via marcin.gajdamowicz@gmail.com Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Klachtenregeling
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure
en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd
nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk
omschreven worden ingediend bij de ondernemer. e-mail:
marcin.gajdamowicz@gmail.com
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen
gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.
ODR
1. In overeenstemming met artikel 14 paragraaf 1-2 verordening van het Europees Parlement en
de Raad (EU) nr 524/2013 van 21 mei 2013, zijn we vastbesloten om informatie te plaatsen
over het ODR-platform.
2. Platform ODR ( Online Dispute Resolution) werd opgericht om onafhankelijke, niet-
gerechtelijke beslechting van geschillen tussen consumenten en ondernemers via het internet
te vergemakkelijken. Deze geschillen hebben betrekking op contractuele verplichtingen die
voortvloeien uit online verkopen of servicecontracten tussen consumenten uit de Europese
Unie en ondernemers en hun bedrijven dat binnen Europese Unie zijn gevestigd.
3. Consumenten die willen profiteren van de mogelijkheid van een minnelijke regeling van
geschillen met betrekking tot online winkelen, kunnen hun klacht indienen bijvoorbeeld via
Internet platform ODR van de EU: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. \
4. Wij zijn niet verplicht en ook niet bereid om deel te nemen aan een
geschillenbeslechtingsprocedure voor een consumentenarbitragecommissie.ODR
© 2024 www.stlunchbox.nl - Powered by Shoppagina.nl